indiaan

indiaan

dinsdag 31 mei 2011

It's my time!

Hello everybody

Now its finaly time to rest! The countdown begins, only three nights!

Hehe, eindelijk het moment waarvan je kan zeggen ''ooooh nog even, en dan..'' nou mijn moment is gekomen, over drie nachtjes zit ik in het vliegtuig voor 5 dagen Mallorca. Hoe fijn is dat gewoon. Lekker weer me lieve vriendje knuffelen. Ik ben ook wel echt toe aan vakantie, ik hoop dat de zon mij ook nog beetje verwend zodat ik met een bruin huidje thuis kom! Mijn tanning oil ligt in ieder geval boven in me koffer!

Morgen ga ik met mijn school naar Walibi, dat betekent dat ik dus niet naar stage hoef en dat is best fijn! Zowieso een keuze tussen Walibi en stage is makkelijk gemaakt toch? Ik heb net nog even snel wat eten in huis gehaalt hoef ik daar tenminste geen fortuin uit te geven en kan ik dat mooi bewaren voor Mallorca! Oh ik ben echt zo blij, ik heb er zoveel zin in heerlijk.

Nou en goddank bestaat er zo iets fantastisch als Hemelvaart, heerlijk zn extra donderdag en vrijdag vrij! Mijn week kan niet meer stuk. Wat zijn joun plannen? Enjoy the holidays

Ik zal jullie snel weer bloggen over mijn Walibi avontuur en om jullie natuurlijk een laatste vakantie blog te schrijven want dan zal ik er even vijf daagjes tussen uit zijn!


Hugs,
Robin Elise

haha foto'tje van vorig jaar, ook in Walibi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten