indiaan

indiaan

donderdag 2 juni 2011

Packing my bagage!

Hoi Hoi,

Zo het is bijna zo ver morgen ga ik vijf dagen naar Mallorca. Ik ben druk met de laatste dingentjes in te pakken maar tussen de bikini's zonbrillen en sandalen door blog ik jullie nog even!

Gister ben ik met school naar Walibi geweest! Het was een super gezellig dagje. Ik heb bijna alle achtbanen gezien, het was lekker weer en ik had een top gezelschapje. Het was wel erg druk vandaar dat we nog wel is een tijd in de rij stonden, maar dan maakt z'n achtbaan het helemaal goed. Heerlijk die spanning in de rij en de kriebels in je buik als je eenmaal naar beneden gaat. We zijn ook in de boomstammetjes geweest, ik zat als 4e en dacht dat ik daar wel veilig zat en ik niet heel erg nat zou worden, tot dat die 3 voor me ineens alle 3 bukte voordat we de 'splons' maakte... wat dus betekende dat ik van top tot teen onder het water zat! Heeeel fijn! Gelukkig scheen de zon en was ik zo weer droog. Jammer dat z'n dag altijd veels te snel voorbij gaat! Om 4uur moesten we ons verzamelen bij de bussen ik heb me toen nog snel verwend met een Swirl, heerlijk ik zweer echt bij die ijsjes hihi.

Vandaag heb ik op en top genoten van de zon. Ik heb me dekentje op het gras gelegt en heb heerlijk in de zon gelegen samen met mijn baby kauwtje. Heerlijk dat gevoel van de brandende zon op je huid, het weg vallen in je gedachten en het horen van de vogels in de tuin. Dat is voor mij echt het ultieme relaxe momentje na een lange school, stage en werk week.

hier een foto van mijn kleine lieve vogeltje: 

Morgen ga ik tot en met woensdag naar Mallorca, naar David toe. Ik kijk er heel erg naar uit om hem weer te zien. Ik vlieg om 2uur via Dusseldorf Weeze na Palma ik kom daar ongeveer rond 4 uur half 5 aan en moet dan nog ander half uur met de bus naar Playa de Muro waar Daaf zit. Ik ben wel een klein beetje teleurgesteld want de weersverwachtingen zijn niet zo goed, dus ons plannetje om op een Catamaran te varen gaat ook niet door. Daarbij kan ik nu dus niet lekker naar het strand als david moet werken.. echt heel erg jammer. In ieder geval is het fijn dat we elkaar weer even zien en daat gaat het ook om natuurlijk.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het daar is want ik heb gelukkig wel internet op zijn kamer!
Ik hoop dat jullie hier gaan genieten van het weer want jullie hebben het hier veel fijner op het moment! Heel fijn weekend iedereen en tot gauw!

Love and kisses
Robin Elise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten