indiaan

indiaan

zondag 29 mei 2011

I'am back again

Hi Guys!

I'am so sorry! Ik heb al veels te lang niks van me laten horen. Dat komt omdat ik zo druk ben met de laatste afwerkingen van het schooljaar en van stage, en dan komt werken er ook nog is boven op. Vrijdag had ik gelukkig een korte dag van school, maar had om 1uur nog een gesprek op stage over de opdrachten. Daarna moest ik om 2uur weer een toets herkansen die ik donderdag niet heb kunnen maken omdat ik naar de dokter en polie moest. Ben benieuwd wat er uit de uitslagen komen, dat hoor ik maandag allemaal. Vrijdag avond moest ik werken van 5 tot 9 bij de Albert Heijn, ik werk daar als kaasmeisje, echt heel erg leuk werk! Ik kon na het werk al vroeg naar bed omdat ik zaterdag 6uur weer moest opstaan omdat ik om 7uur moest beginnen bij de AH tot 1uur. Daarna nog snel een cadeautje gekocht voor het nichtje van mijn vriendje, Emma ze is 5 geworden! Echt een heel leuk kind! En gelukkig vond ze haar Dora Bingo die ik had gegeven erg leuk! Toen Esther er eenmaal was de zus van mijn vriend hebben we stad en land af gezocht naar de nieuwe snoepjes van RedBand, zoet&zuur. Eerst in Dieren zelf rond gekeken maar nergens te bekennen daarna op naar eerbeek, toen naar brummen en toen door naar zutphen waar we na ander half uur eindelijk de snoepjes in de AH Xl hebben gevonden hahaha, wat een avondtuur. Op de terugweg hebben we lekker frietjes opgehaald en die lekker samen met frikandellen op de verjaardag van Emma op gegeten mmm. Na de verjaardag ben ik samen met de moeder van me vriend en met Esther naar huis gegaan, nog even gekletst en mijn boardingspas voor Mallorca uit geprint. Nu is het alweer zondag en moet ik mijn dag opvullen met het maken van stage opdrachten bahbah, als ik ergens geen in heb... dan is dat het wel. Gelukkig kan ik nu aftellen naar mijn wel verdiende vakantie, aankomende vrijdag vlieg ik voor 5 dagen naar Mallorca waar ik mijn lieve vriendje weer kan zien. Hij zit daar voor een half jaar op stage, hij werkt daar in een hotel in Playa de Muro. Wat hebben jullie dit weekend gedaan? Gaan jullie nog wat doen met Hemelvaart? Let me know!

Lots of love,
Robin Elise

Dit zijn wij! <3




1 opmerking: