indiaan

indiaan

woensdag 25 mei 2011

Wat een dag!

Hi everybody,

Hier ben ik weer! Ik heb nog steeds vreselijke buikpijnen, ik heb me vandaag dus maar vol gepropt met pijnstillers, dat hielp me wel de dag te overleven! Ik moest namelijk weer naar stage. Wat een killing day, moest vandaag weer om half 7 naast me bed staan omdat ik vandaag van half 9 tot 6uur stage moest lopen. Even ter verduidelijking dat betekend dat ik dan om kwart voor 7 thuis ben. Een hele lange dag met buikpijn dus, goddank bestaat er Advil! Hopen dat het morgen weer wat beter gaat!

Weer thuis stond er gelukkig wel een lekker bord met maceronie voor me klaar! TY daddy <3.
Guys, ik ben moe dus ik hou het kort voor vandaag! Ohja, ik ben vannaf nu aan het sparen voor een camera een mooie Canon spiegelreflex camera ofzo! Dan zal ik jullie wat meer foto's posten about my daily activities.

Lots of love
Robin Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten