indiaan

indiaan

maandag 23 mei 2011

Bad mood

Hi everybody!

Weer een nieuwe dag, en weer een nieuwe blog! Ik heb vandaag alleen een bad mood, dat komt omdat ik helaas ben getroffen door een buik-griep. Heel fijn. Samen met Aisi zitten we als 2 dode musjes voor de tv aan een kop thee, dat is momenteel het enige dat mijn buik kan verdragen. Aisi heeft een flink klap gemaakt in de botsauto's op de Spankerse kermis en heeft daar haar onderste ruggenwervels gekneust, en daarom zit zij ook thuis ziek op de bank. Allemaal niet erg prettig.

Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn eeste bericht gaat mijn blog vooral over wat ik mee maak, mooie muziek nummers en fashion. Laat je daar uit gerekend heel erg veel tijd voor hebben om mee bezig te zijn als je ziek bent. Ik ben opzoek gegaan naar paar portemonnee-vriendelijk bikini's en heb er zo waar een paar geweldige voor jullie gevonden!


 











Een leuke witte bikini met kante randjes! Van Newlook top: 14,99 pond  broek: 8,99 pond. Let op er komt nog verzendkosten en omrekingskosten naar euro's bij!






Een klassieke zwarte bandeau bikini met een simpel zwart broekje. Van Zara top: 16,95 broek: 16,95


Wil je voor een leuke bohemian look gaan? Dan is dat wat voor jou! Deze bikini heeft een mooie roze koraal kleur en heeft een leuk zigzag patroon. Van H&M top: 12,95 broek: 9,95




Deze zwarte simpele bikini heeft er toch leuk aan gedaan om een knoop effect te gebruiken. Van H&M top 4,95 broek: 4,95


Dit waren de bikini's alweer! Waar heb jij joun bikini vandaan gehaalt?
Let me know!

xoxoxox Robin Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten